maandag 29 oktober 2012

BADKAMER PROJECT

Een Zeepaardje......
 
Het kriebelde eigenlijk al de hele tijd.
Maar doordat ik het druk heb met mijn mozaiek bedrijfje en uiteraard ook mijn gezin, komt het er gewoon steeds niet van.
 
En toch bleef het kriebelen.....ik vind het een ontzettende uitdaging, en doordat ik waarschijnlijk op gaas moet gaan werken (blijft het makkelijk om op te bergen), heb ik eindelijk een begin gemaakt. Heb ik geen tijd, dan heb je er geen hinder van, omdanks dat ik met een mega project aan de slag ga.
 
Wat wil ik uiteindelijk bereiken......ik wil mijn badkamer doen laten lijken alsof je in een onderwater wereld ben, met rotsen, oesters met parels, zeeschildpadden, en noem het maar op.
 
Hier het begin-netje........
 





Zo, en het begin is daar!!

 
 

Geen opmerkingen: