donderdag 20 september 2012

LEKKER BEZIG MET EIGEN PROJECT!!

Een mini Torso!
 
 
Waar sta ik nu......mijn website is af! EINDELIJK!! Voor diegene die hem nog niet hebben gezien http://www.mozaiektegeltjes-enzo.nl/.
 
Ik heb er ontzettend veel plezier in gehad om hem te maken. Maar ik had me er toch behoorlijk in vergist wat betreft er aan tijd allemaal in ging zitten.
 
En dan heb ik het niet alleen over alle tekst, de foto's hebben ook ontzettend veel tijd gekost.
Maar het eindresultaat liegt er niet om!!
 
Ondanks dat ik "klaar" ben met de webwinkel, wil nog niet zeggen dat ik klaar ben......ik zit nog vol met ideeen. Maar dit voor later......
 
Nu even lekker iets voor mezelf mozaieken, zoals deze Torso.
Hoe hij gemaakt is kan je terug lezen bij Eigen Projecten.
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: